۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۶۱۴۱۳۳
حجت الاسلام سلیمی در صحن پارلمان:

برخی از مدیران بازنشسته به کار برگشته‌اند| دولت گزینشی به قوانین عمل می کند

برخی از مدیران بازنشسته به کار برگشته‌اند| دولت گزینشی به قوانین عمل می کند
عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی از به کارگیری مجدد برخی از مدیران بازنشسته و عدم رعایت قانون از سوی دولت به شدت انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی امروز دوشنبه سی و یکم تیرماه سال ۹۸ در صحن علنی پارلمان اظهار داشت: شاهد هستیم که دولت به بسیاری از قوانین مصوب از سوی مجلس شورای اسلامی توجهی ندارد. برای مثال موضوع حذف یارانه ثروتمندان از جمله مواردی است که مجلس به آن تاکید داشته، اما دولت همچنان به آن بی‌توجهی می‌کند.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد دولت برای کسب آرای مردم در انتخابات دست به عصا حرکت می‌کند و با نگاه گزینشی قوانین را به مرحله اجرا می‌رساند.

این عضو فراکسیون روحانیت پارلمان با انتقاد از مغفول ماندن قوانین مهم در کشور، عنوان داشت: در بحث حقوق‌های نجومی و منع به کارگیری بازنشستگان قوانین به درستی اجرا نمی‌شود و امروز برخی از همین بازنشستگان دوباره به محل کار خود بازگشته‌اند.

وی در خصوص دو شغله‌ها نیز گفت: در مملکت ما در بسیاری از فدراسیون‌های ورزشی و سایر نهاد‌ها افراد دو شغله دیده می‌شوند و کسی هم به آن‌ها کاری ندارد.

حجت الاسلام سلیمی در پایان در خصوص رتبه‌بندی فرهنگیان انتقاداتی را مطرح کرد. /۸۵۶/پ202/ق

ارسال نظرات